اخبار

شاخص های بهداشتی درمانی قصر شیرین از شاخص های ممتاز استان است

شاخص های بهداشتی درمانی قصر شیرین از شاخص های ممتاز استان است

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین در تشریح وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان گفت: شاخص های ما در این شهرستان بهتر از میانگین کشوری است و جزو شاخص های ممتاز در سطح استان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رضا منصور ی در گفتگوی زنده برنامه رادیویی  اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین شامل: 3 مرکز جامع خدمات سلامت و 7 خانه بهداشت با همکاری پزشکان ، دندانپزشکان ، بهورزان و همکاران ستادی ارائه خدمت می کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در این شهرستان با 96 تخت در بخش های بستری و اتاق عمل ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و کلینیک های تخصصی فعالیت می کند گفت: این بیمارستان در زلزله سال گذشته و نیز زلزله هفته پیش نشان داد که قابلیت پاسخگویی در بحران های احتمالی را دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین با بیان اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان در حال حاضر تخصص های جراحی و بیهوشی را دارد گفت: در چند روز آینده  نیز در این کلینیک تخصص های زنان و زایمان ،کودکان و قلب هم برای خدمت رسانی بیشتر به مردم این شهرستان اضافه خواهد شد.

دکتر منصوری با با بیان اینکه هدف ما ارائه خدمات هرچه بیشتر و با کیفیت بالا به مردم این شهرستان است گفت: در جریان زلزله سال پیش با کمک خیرین و دانشگاه واحدهای خسارت دیده تعمیر شده و آماده بهره برداری می باشد.

۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید