اخبار

گزارش جلسه شورای مرکزی

 گزارش جلسه شورای مرکزی مورخ 20/4/1394

 این جلسه با حضور آقای دکتر بیژن کبودی مسئول روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، سرپرست کمیته مرکزی و 12 تن  از دانشجویان عضو شورای مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه موضوعاتی به تصویب رسید که اهم این مصوبات به قرار ذیل است.

1-     مقرر شد دبیر کمیته های تحقیقات دانشجویی دانشکده ها روزها و ساعات فعالیت کمیته ها را مشخص و در معرض دید دانشجویان  در دانشکده ها قراردهند و نیز واحد روابط عمومی این برنامه زمانی را وب سایت کمیته قراردهد.

2-     در صورتی که اعضای شورای مرکزی 2 جلسه متوالی و یا 3 جلسه متناوب غیبت غیر موجه در جلسات شورا  داشته باشند عزل خواهند شد.

3-     کلیات برگزاری همایش ملی دانشجویی علوم بهداشتی به تصویب رسیدلیکن مقرر شد در یک جلسه جداگانه جزئیات کار با دقت بررسی شده، مسئولیتها مشخص و سپس برنامه کامل جهت تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه  و تامین  اعتبار به معاونت تحقیقات و فناوری ارسال گردد

4-     حمایت مالی از دانشجویان  شرکت کننده درهمایش دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

5-     اقدام برای ثبت نام از دانشجویانی که تمایل به شرکت در کارگاه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی  تهران را دارند و معرفی آنان برای برخورداری از 70% تخفیف هزینه ثبت نام

6-     حمایت مالی از دانشجویان  شرکت کننده درهمایش دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

7-     مقرر شد در ابتدای هفته آینده یک جلسه تخصصی برای بررسی 1- اقدامات انجام شده و 2- امور انجام نشده باقیمانده در خصوص مدرسه تابستانی برگزار گردد.

 

 

۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۷:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید