اخبار

جلسه بررسی اجرای کوریکولوم آموزشی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

جلسه بررسی اجرای کوریکولوم آموزشی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

 

 

 

 

 

 

جلسه بررسی اجرای کوریکولوم آموزشی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار گردید.

جلسه ای تحت عنوان بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی در دو روز چهارشنبه4/9/94 و پنجشنبه 5/9/94 در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور سرپرست محترم کمیته مرکزی، دبیر محترم کمیته مرکزی، مسئول واحد آموزش مرکزی و تعدادی از اعضای شورا مرکزی برگزار گردید.

جلسه با نام خدا و  صلوات بر محمد و آل محمد آغاز شد. ابتدا دبیر کمیته مرکزی آقای یاوری به تشریح دستور کار جلسه پرداختند و سپس هر یک از حضار دیدگاه خود را اعلام نمودند. در نهایت با اکثریت آرا تصمیمات ذیل اخذ گردید:

1. کوریکولوم آموزشی دارای 20 کارگاه در 3 سطح باشد. پس از اتمام سطح  اول شرکت کنندگان مشروط بر کسب نمره قبولی در آزمون پایانی این دوره و همکار حداقل یک طرح پژوهشی بودن و یا بر اساس یک زمینه بررسی متون و نوشتن قسمت های ساده تر پروپوزال توسط دانشجو ، امکان ورود به سطح دوم را خواهند داشت. شرط گذر از سطح دوم و ورود به سطح سوم نیز مستلزم کسب نمره قبولی در آزمون و مجری حداقل یک طرح پژوهشی  تصویب شده می باشد. لازم به ذکر است ظرفیت 30 نفر می باشد.

2. متقاضیان در این کارگاه بنا به سطح و رشته جهت شرکت در کلاس زبان سطح بندی شده و در صورت نیاز این کلاس برای آنان تشکیل خواهد شد.

3. برگزاری جلسه ای میان اساتید کارگاه های مذکور و کمیته تحقیقات دانشجویی برای مطرح کردن نیازهای طرفین و در نتیجه  افزایش بازده کوریکولوم آموزشی

4. انتخاب دبیر علمی سطح اول کوریکولوم آموزشی با معرفی کاندید ها، توسط دبیران و سرپرستان هر دانشکده و پس از بررسی انتخاب می شوند.

5. آقای رسول یاوری به عنوان دبیر اجرایی سطح اول انتخاب گردید.

6. مشخص شدن معیار های لازم جهت پذیرش افراد.لازم به ذکر است به علت محدودیت در تعداد، پذیرش بر اساس فرم هایی که توسط دبیران کنترل می شوند، انجام خواهد گرفت. در این فرم ها تمامی معیارهای لازم قرار گرفته است.

7. زمان مقرر شده برای شروع کوریکولوم آموزشی نیمه دوم اسفند خواهد بود.

اسامی افراد حاضر در جلسه:سرپرست گرامی کمیته مرکزی سرکار خانم اکرم سلیمانی، دبیر محترم کمیته مرکزی جناب آقای رسول یاوری و آقایان کاوه برنجیان، محمد کیان زرافشانی، افشین دارسنج، محمد گودرزی و خانم ها اکرم احمدزاده، عاطفه احمدی، سپیده کهزادی، رویا فرنودی و رویا حسینی.


بی

 

 

 

 

 

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۹:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید